Seguidores

lunes, 13 de febrero de 2017

D'excursió a la Torre de la Sal Rossa

El passat divendres vam continuar amb les nostres rutes per les Salines, aquesta vegada vam aprendre coses sobre la importància del color porpra i la seva utilitat, així com l'ús que es feia a les Torres d' Eivissa.
Vam comptar amb la companyia del nebot de na Fina que no es volia perdre aquesta excursió!
Aqui teniu unes fotos ben polides, fins i tot vam veure flamencs de ben prop!!!













































8 comentarios:

  1. M'ha agradat molt s'ha excurció!!! I m'ha agradat molta la Torre.

    ResponderEliminar
  2. M ' ha agradat molt pero me ha datat poc de miedo quan pujavan a la torre m ' ha agradat ses desde alt de sa torre . Molta gracies fina per tot ������ Angie Candy Ferro

    ResponderEliminar
  3. OMG!!!!! M'ha agradat molt sa sortida!!!! Sobretot m'ha agradat la TORRE DES CARREGADOR

    ResponderEliminar
  4. Que divertít! Jajaja l'avantatge de pesar poc es que na Sonia me pot dur en brassos. Vaig dormir mooolt agust aquella nit. Tambe me vaig alegrar de coneixer a el teu nebot, es molt majo.
    AINHOA NAVARRO TORRES ♡

    ResponderEliminar
  5. M'ha agradat la sortida pero crec que lo més polid seria no fer l'examen ;)

    ResponderEliminar
  6. A jo m'ha agradat mirar les vistes des de dalt de la Torre, però m'ha donat una mica de por baixar.

    ResponderEliminar
  7. A jo em va agradar molt poder vora els flamencs menjan i alguns volant, tambè em va agradar moltissim vora les conxas dels caragols que feien servir els púnics per fer porpra. Tambè poder haver conegut les costums de cada civilització. I poder coneixer al teu nabod Fina.

    ResponderEliminar