Seguidores

jueves, 16 de febrero de 2017

DIA SÚPER DIVERTIT A LES PISTES D'EDUCACIÓ VIAL

Avui hem acabat rebentats de tanta bicicleta...però ho hem passat molt bé i ens fet amics dels companys de Torres de Balàfia.
Hem posat en pràctica el significat de les senyals i quasi tots hem respectat les normes de circulació...encara que hi ha hagut algun trampos amollat.
Na Leti s'ho ha passat molt bé i els seus companys l'han ensenyat a muntar en bicicleta.
Fins i tot, hi ha hagut un simulacre d' accident per saber què s'ha de fer en aquests casos.
Aquí teniu unes fotos d'avui.
























10 comentarios:

  1. M'agradat molt fer aquesta activitat, pero el que mes m'agradat ha set quant em anat tots amb ses bicis. Gracis Fina!!!

    Sonia Escandell Escandell

    ResponderEliminar
  2. A jo m'agradat molt anar amb les bicis i coneixer als de Sant Llorenç. Sobretot ma encantat vora a na Letizia de vorala anar amb bici, tambè m'agradat molt el circuit i tot i anar amb la bici i fer el joc de la serpen amb tots.

    ResponderEliminar
  3. Dani:):):):):):):):):):):)16 de febrero de 2017, 7:11

    M'agradat molt fer aquesta activitat, però el que mes m'agradat ha set conèixer als nins de Sant Llorenç. Gràcies Fina!!!

    ResponderEliminar
  4. Ha set una excurció fantàstica!!!!!!!!! Una dels millors!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. M'agradat molt aquesta excursio! Y m'agradat molt aprendre a muntar en la bici. Gracis!

    ResponderEliminar
  6. Ha set una excurció fantàstica!!!Una dels millors!!!! Sobretot coneixer als de Sant Llorenç...

    ResponderEliminar
  7. Es una de les millors excursions gracies fina ( pero vull dir que tenc moltes ajugetes ) ♡_♡ ●_●

    Neus ♡

    ResponderEliminar
  8. Ha set molt diver!♡ la veritat esque he tornat a veure a na Lila i na Aixa que varem anar les 3 al mateix grup de les jornades esportives! Si amb bici anam mes o menys imaginaus amb el cotxe, quin desastre! M'ho he pasat super bé, pero como diu na Neus {tenim agujetas} gracies Fina!♡♡
    AINHOA NAVARRO TORRES

    ResponderEliminar
  9. M'agradat molt anar en les pistes d'educació vial, perque he conegut els de Sant Llorenç i he fet bons amics.Gracies Fina!

    ResponderEliminar
  10. A jo el que més m'ha agradat a set anar en bici i fer el joc de la serpent!

    ResponderEliminar